شب امتحان داخلی عصب

مثه بقیه شب امتحانای اخیر، بنده هستم و اهنگای یکی دیگه از خواننده های قدیمی که تا صبح اکثرشونو گوش میکنم. این دفعه استاد معین😁

 

این چنتا امتحان اخیر ناخوداگاه میرفتم اهنگای یه خواننده ی قدیمی رو گوش میکردم. خودمم نمیدونستم چرا اینکارو میکنم بعدا که بهش فکر کردم دیدم شاید چون همینکه بچگیامو یادم میاره باعث میشه حس خوب بده وسط بفنا بودنای شب امتحان😅

حدود ساعت ۳ اینا بود تو کتابخونه ی خابگاه. حس کردم زندگی خیلی کسل کننده شده و این اصا به مود اهنگ "ای عشق" معین که دارم گوش میکنم نمیخوره. خلاصه گفتم چه کنم که مود زندگی هم یکم شبیه این اهنگ بشه و بزاره یه خرده حال کنیم :)

دیدم پس فردا استقلال تو قائمشهر با نساجی بازی داره و منم که دیوانه ی این ۲ تا تیم. با علم بر اینکه بعد از امتحان فردا (که یکشنبه ۳ آذر بود) هفته ی بعد شنبه امتحان ادغام عصب دارم و با قائمشهر رفتن قطعا بفنا میره، همون لحظه حتی قبل از اینکه بلیط اتوبوس بخرم رفتم بلیط بازی استقلال نساجیو خریدم. بعد که رفتم مستربلیط دیدم اصا بلیط اتوبوس نیست😂

بعد از دادن امتحان یکشنبه زنگ زدم به راننده اتوبوس و گفتم جا هست و اینا که گفت پر بود ولی الان یکی اومده بلیط کنسل کنه و اگه میخای برات رزروش کنم و اینگونه بود که ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکار افتاد تا من برم استقلال نساجیو ببینم :)

چندساعت بعد امتحان جمع کردم رفتم ترمینال و دوشنبه صبح قائمشهر بودم و رفتم بازیو دیدم و یه خرده که چه عرض کنم خیلی حال کردیم😁

حالا امیدوارم این حرکت باعث نشه اساتید عزیز فارما شنبه صبح طبقه ی ۳ ساختمون ۲ تو سالن امتحانات یه خرده حال کنن🤦‍♂️🤦‍♂️😂